مرکز بهداشت شماره پنج مشهد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

به نام خدا

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
 

 

کارشناس واحد :  خانم زهره شریفی


تلفن واحد :05133800178

شرح وظایف:  

برنامه ریزی جهت ارتقاء فرآیند های واحد

تشکیل جلسات هماهنگی با پزشکان و مسئولین دارویی مراکز و پایگاه های تحت پوشش به منظور افزایش آگاهی پرسنل در انجام وظایف محوله

آگاهی کامل از موجودی و وضعیت انبار

آگاهی و آشنایی کامل با دستورالعمل ها و استانداردهای مربوطه

بررسی مشکلات موجود و ارائه راه حل های مناسب جهت رفع موانع و در صورت ضرورت ارجاع آن به مسئولین مافوق

نظارت بر نحوه عملکرد خرید و توزیع اقلام و تجهیزات طبق دستورالعمل مربوطه

سرپرستی و نظارت بر تهیه آمار و گزارش ها

نظارت بر نحوه انبار گردانی

 

کارشناس اموردارویی : زهره شریفی –کارشناس بهداشت عمومی

شرح وظایف:

 پایش و نظارت برفعالیت مراکز و پایگاه های بهداشتی 

 کنترل لیست نیاز ارسالی از مراکز با آمار های سه ماهه و ارسال آن به انبار دارویی جهت توزیع اقلام بهداشتی، درمانی ، داروهای بیماری های واگیر و غیر واگیر

 تهیه برنامه جامع عملیاتی در ابتدای سال و ارسال آن به واحد گسترش

تهیه و ارسال گزارش عملکرد سه ماهه ، شش ماهه ، نه ماهه و سالانه به واحد دارویی معاونت بهداشتی

 

انباردار : خانم آسیابان

 صدور حواله در سیستم نرم افزاری 

 بایگانی در خواست های خرید

 بررسی پیش فاکتورها و انطباق داروهای تحویلی ازنظر تاریخ،  تعداد و برند داروها

 انبار گردانی سه ماهه و سالیانه و بررسی تاریخ اعتبار داروها

 توزیع کلیه اقلام موجود در انبار 

 کنترل امحاء داروهای تاریخ گذشته

نظارت برچیدمان داروها ، سیستم سرمایشی ،گرمایشی انبار و حفظ دمای مناسب برای داروها

نظارت بر شارژ کپسولهای اطفا حریق

 

 

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال

 نام مسئول: زهرا پاینده

 
تلفن : 33800165
 
رایانامه :این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 

شرح وظایف مسئول روابط عمومی

ـ برنامه ریزی و کاربرد شیوه ها و برنامه های مناسب برای انعکاس اهداف، سیاست ها، برنامه ها و فعالیت های حوزه كاري به رسانه ها و جامعه .

ـ ایفای نقش سخنگویی به منظور برقراری ارتباط با رسانه های ارتباط جمعی جهت اطلاع رسانی به هنگام به مردم .ـ ایجاد و ارتقاء ارتباطات حوزه كاري با سازمانها ونهاد های مختلف در محدوده وظایف محوله .

- نظارت بر اجرای طرح نظام پیشنهادات مردم ، کارکنان و مراجعين به منظور ترغیب آنان به مشارکت هر چه موثرتر در بهبود جریان امور .

ـ برنامه ریزی ،هدایت و اجرای ملاقاتهای عمومی،کارکنان ومراجعين حوزه كاري با مسئولین .

ـ تهیه و تدوین برنامه عمل سالانه روابط عمومی با تعیین اولویتها و رئوس برنامه و اقدامات .

ـ ارایه نظرات مشورتی به مديريت در زمینه چگونگی انعکاس اقدامات و فعالیت های حوزه كاري به رسانه ها و مردم .ـ مدیریت و برنامه ریزی سمینارها، همایش ها ومراسم گرامیداشت ایام مختلف و مناسبتهای ویژه .

ـ ارایه گزارش عملکرد از فعالیت های روابط عمومی حوزه كاري به مقام ما فوق .

ـ انجام سایر امور محوله از سوی مافوق محترم.

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

 

    کارشناس مسئول واحد روابط عمومی : زهرا پاینده -کارشناس ارشد حقوق خصوصی  
 

تعریف روابط عمومی :

هر سازمان برای رسیدن به اهداف و حفظ پویایی و حیات خود نیازمند تعامل با مخاطبین در درون و بیرون سازمان است. درک متقابل با مخاطبین نقش موثری در بهبود رویه ها، رفع نقاط ضعف و تقویت ارکان موثر آن مجموعه دارد و طبق تعریف انجمن بین المللی روابط عمومی «روابط عمومی عملی است ممتد مداوم و طرح ریزی شده که از طریق آن سازمان ها می کوشند تا تفاهم و پشتیبانی و حمایت کسانی را که با سازمان سروکار دارند بدست بیاورند »و اموری چون زمینه شناسی و مخاطب شناسی شناخت افکار عمومی سنجش میزان انتشار پیام سنجش بازتاب پیام تدوین برنامه های مرتبط و ارزیابی برنامه ها و ... از وظایف اصلی هر واحد روابط عمومی است. یک برنامه روباط عمومی موثر بای مبتنی بر اهداف روشن و دقیق باشد، مخاطب خاص خود را به درستی بشناسد و به شیوه ای دقیق ارائه شود که توجه مخاطب را جلب کند. فرآیند برنامه ریزی با شناخت وضعیت موجود شروع، و با تعیین اهداف و تبیین اهداف وتبیین راهکارهای دسترسی به آن اهداف ادامه می یابد. یکی از وظایف خطیر روابط عمومی در هر سازمان شناخت علمی از تشکیلات، عملکرد و اهداف سازمان و آشنایی با نقاط قوت و ضعف آن است. روابط عمومی وظیفه دارد همچون آینه درخواست و توقع مخاطبین را به مدیران سازمان و عملکرد و نقاط برجسته فعالیت ها را به بیرون از سازمان منعکس نماید.